Riešenie ponúka detailnú evidenciu zmlúv a ich dodatkov a príloh o výkone správy majetku, prenájmy plôch a priestorov a automatické generovanie faktúr za tieto činnosti.
Riešenie umožňuje:
- generovať a evidovať nájomné zmluvy (vrátane pripojenia oskenovaného originálu);
- generovať a evidovať zmluvy o správe majetku (vrátane pripojenia oskenovaného originálu);
- generovať a evidovať zmluvy o dodávke energií a služieb (vrátane pripojenia oskenovaného originálu);
- generovať a evidovať zmluvy o pridelení priestorov vlastným oddeleniam alebo organizačným útvarom (vrátane pripojenia oskenovaného originálu);
- generovať všetky druhy zmlúv a dodatkov;
- generovať mesačné faktúry;
- generovať zálohové predpisy;
- generovať splátkové kalendáre;
- generovať vyúčtovacie faktúry;
- hromadné zasielanie faktúr e-mailom;
- import došlých úhrad z elektronických bankových výpisov alebo z účtovníctva;
- automatické párovanie úhrad (alt. poloautomaticky alebo ručne) na vystavený doklad alebo partnera;
- sledovanie pohľadávok – doba po splatnosti, výpočet penále, …
- automatické generovanie upomienok;
- pripájať k zmluvným vzťahom rôzne dokumenty (originál zmluvy, korešpondencia,…);
- automatické generovanie reportov napr.: Zoznam aktuálnych zmluvných vzťahov, Knihu faktúr a podobne.