Loading ...

Helpdesk

Správcovské spoločnosti majú možnosť poskytnúť webový prístup do systému Chastia Helpdesk a tým poskytnúť svojim klientom jednoduchý nástroj na zber požiadaviek na údržbu. Okrem samotného zberu požiadaviek systém ponúka:

  • Prehľad o stave riešenia jednotlivých požiadaviek na údržbu
  • Generovanie pracovných príkazov (servisných listov) pre údržbárov a technikov
  • Sledovanie plánovaných aj skutočných nákladov
  • Pripájanie elektronických dokumentov k požiadavkám
  • E-mailové notifikácie – voľne definovateľné
  • Sledovanie SLA (Service Level Agreement)
  • Generovanie podkladov pre fakturáciu – nadpaušálnych požiadaviek klientom

Klientska zóna

Súčasťou Chastia Helpdesk je aj Klientská zóna na zabezpečený prístup klientov k svojim informáciám:

  • Zmluvy a dodatky k zmluvám
  • Prílohy k zmluvám (napríklad objednávky na nákup energií od klienta)
  • Faktúry, prílohy k faktúram
  • Prehľad spotrieb energií vrátane prezentácie v prehľadných grafoch
  • Energetické analýzy pre odberné miesta klienta

Vaši klienti najviac ocenia transparentnosť a rýchly prístup k informáciám v akomkoľvek čase. Veľmi efektívne znížite počet e-mailov a telefonátov od svojich klientov.

Ďalšie informácie nájdete na stránke systému Chastia Helpdesk.