Správcovské spoločnosti majú možnosť poskytnúť webový prístup do systému Chastia Helpdesk a tým poskytnúť svojim klientom jednoduchý nástroj na zber požiadaviek na údržbu. Okrem samotného zberu požiadaviek systém ponúka:
- Prehľad o stave riešenia jednotlivých požiadaviek na údržbu
- Generovanie pracovných príkazov (servisných listov) pre údržbárov a technikov
- Sledovanie plánovaných aj skutočných nákladov
- Pripájanie elektronických dokumentov k požiadavkám
- E-mailové notifikácie – voľne definovateľné
- Sledovanie SLA (Service Level Agreement)
- Generovanie podkladov pre fakturáciu – nadpaušálnych požiadaviek klientom
Klientska zóna
Súčasťou Chastia Helpdesk je aj Klientská zóna na zabezpečený prístup klientov k svojim informáciám:
- Zmluvy a dodatky k zmluvám
- Prílohy k zmluvám (napríklad objednávky na nákup energií od klienta)
- Faktúry, prílohy k faktúram
- Prehľad spotrieb energií vrátane prezentácie v prehľadných grafoch
- Energetické analýzy pre odberné miesta klienta
Vaši klienti najviac ocenia transparentnosť a rýchly prístup k informáciám v akomkoľvek čase. Veľmi efektívne znížite počet e-mailov a telefonátov od svojich klientov.
Ďalšie informácie nájdete na stránke systému Chastia Helpdesk.